Escola Montsant La filosofia que ens va moure era aconseguir una escola que fos activa, democràtica, plural, catalana ben arrelada al país i que tingués com a finalitat el desenvolupament integral del nen.

Llibres, material i vestuari. Normes de funcionament circular destiu. La filosofia que ens va moure era aconseguir una escola que fos activa, laica, democràtica, plural, catalana ben arrelada al país i que tingués com a finalitat el desenvolupament integral del nen. Una escola que ens uneix. Més de 45 anys fent una escola familiar. Des de P4 fins a 5è, tot lalumnat i els mestres fem unes colònies conjuntes on la convivència és el valor principal. La lectura un impuls que va a més. 27 de juny de 2015.

OVERVIEW

The website escola-montsant.cat presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have inspected nineteen pages inside the web page escola-montsant.cat and found two websites interfacing with escola-montsant.cat.

ESCOLA-MONTSANT.CAT TRAFFIC

The website escola-montsant.cat is seeing a fluctuation levels of traffic throughout the the year.
Traffic for escola-montsant.cat

Traffic ranking (by month) for escola-montsant.cat

Traffic ranking by day of the week for escola-montsant.cat

Escola Montsant de Reus

De nou, hem iniciat les classes. de tot, de tot el que els infants aporten cada dia a la nostra escola. Benvinguts i benvingudes a tots i Molt Bon Curs 2014-2015. Festa de Final de Curs 2014.

WHAT DOES ESCOLA-MONTSANT.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escola-montsant.cat Mobile Screenshot of escola-montsant.cat Tablet Screenshot of escola-montsant.cat

ESCOLA-MONTSANT.CAT SERVER

I caught that a lone page on escola-montsant.cat took four thousand one hundred and nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
37.152.88.102

We diagnosed that escola-montsant.cat is operating the Apache server.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Normes de funcionament circular destiu." We viewed that the web page said " La filosofia que ens va moure era aconseguir una escola que fos activa, laica, democràtica, plural, catalana ben arrelada al país i que tingués com a finalitat el desenvolupament integral del nen." It also said " Una escola que ens uneix. Més de 45 anys fent una escola familiar. Des de P4 fins a 5è, tot lalumnat i els mestres fem unes colònies conjuntes on la convivència és el valor principal. La lectura un impuls que va a més. 27 de juny de 2015."

SEEK SUBSEQUENT WEB PAGES

Escola 14 de Fevereiro

Quarta-feira, 4 de novembro de 2009.

ANOS FINAIS

Sexta-feira, 6 de abril de 2012. Não vamos desanimar, um dia todos entenderão a importância da preservação! Escola Municipal de E. Terça-feira, 1 de setembro de 2009. O trabalho em mosaico revela que matemática é muito mais que cálculos, é arte, criatividade e beleza. Rosi e alunos do 8ºAno. Sexta-feira, 7 de agosto de 2009.

EDUCAÇÃO INFANTIL E ANOS INICIAIS

Quinta-feira, 21 de março de 2013. 25 de fevereiro a 16 de março. Nos primeiros dias da criança, a atenção deve ser voltada para ela de uma maneira especial, para que se estabeleça um processo gradual de inserção, ampliando o tempo de permanência, a fim de que a criança vá se familiarizando aos poucos com o professor, com o espaço, com o ambiente escolar e com as outras crianças com as quais irá conviver. Conhecer a escola e suas dependências.

CONSTRUINDO CONSCIÊNCIAS

Terça-feira, 15 de setembro de 2009. Este espaço destina-se à pesquisa visando o aperfeiçoamento, avaliação e redirecionamento da prática pedagógica. Sintam-se à vontade para sugerir, opinar, publicar, acrescentar e criticar as atividades, construindo e reconstruindo novos caminhos em busca de novos horizontes. PARTILHAR O SABER É CRESCER CADA VEZ MAIS. Terça-feira, 1 de setembro de 2009.

DEPOIMENTOS

Sexta-feira, 7 de agosto de 2009. TOALHA DE MESA - PRESENTE FEITO A MÃO PELO VIGILANTE EDMILSON - 2005. Quarta-feira, 24 de setembro de 2008. Cópia fiel do depoimento de Ana - aluna de EJA. TOALHA DE MESA - PRESENTE FEITO A MÃO PELO VIGILAN.